Tara absurdului si a ipocriziei


Asta e tara in care traim. Am descoperit de doua zile legaturile oculte ale politiei cu lumea interlopa. Socant !!!!! Pana alaltaieri totul era OK , peste noi toti plana deontologia autoritatilor statului. De ieri insa , totul s-a naruit ! A aparut de nicaieri Soric, Soric de la Neamt. Pot spune ca era doar o problema de timp ca el sa apara . Putea sa fie de oriunde . Spun asta fiindca exista cate un Soric in fiecare judet , in fiecare localitate mai rasarita din Romania. Sa fim seriosi , trebuia sa explodeze odata buboiul si in politie. Fiindca tot raul de-acolo pleaca . De la agentul de strada care e umilit zilnic de ultimul interlop, de la seful de post care , pentru o friptura si o cinzeaca inchide ochii la tot ce se intampla in Soricia . Da , in Soricia , fiindca asta se pare ca e tara lor. A smenarilor, a infatuatilor, a interlopilor si a neavenitilor. Fiecare sef de politie locala apara interesele unui interlop local sau ale unui potentat central . Si asta se intampla peste tot. Si peste toata imioralitatea care deriva de aici a mai aparut si nefericita de taiere cu 25%. Ce sa ii ceri unui amarat care castiga 1300  – 1500 RON , cand orice interlop il poate „aranja” cu niste mii de euro sau orice sef de la Bucuresti il poate strivi oricand si la cel mai mic gest de nesupunere ?

Omul stie ca nu are nicio sansa si atunci actioneaza ca atare . Adica intoarce spatele , se face ca nu vede si chiar colaboreaza cu faradelegea. Problema e ca ne-am obisnuit cu toate astea . A ajuns sa ni se para normal sa vedem tiganii in Colentina cum vand facturi in alb pe strada . E normal sa vezi aceeasi concetateni facand contrabanda cu tigari in mijlocul strazii. Ne-am obisnuit sa vedem contrabanda la ea acasa in Dragonul Rosu . La fel de bine ne-am obisnuit sa vedem cum , sefilor din politie le rasar vile dupa vile , doar din salariul de bugetar.

Ne-am obisnuit sa-i vedem la masa cu mai-marii interlopilor  locali . Ne-am obisnuit sa-i vedem plangand la televizor , vorbind engleza de sant si invinuind televiziunile pentru ce li se intampla.

Dar am si eu o intrebare . De ce acum ? De ce am lasat sa se ajunga aici ? Lucrurile astea se intampla de mult timp si parerea mea e  ca s-a ajuns prea departe . Situatia e scapata de sub orice control . Si am  senzatia ca o simpla demisie sau demitere a lui soric nu ajunge .

Lasă un comentariu